LAGU RAYA 2017 - shfyqhazhr

Wednesday, 31 May 2017

LAGU RAYA 2017


Assalamualaikum,

SOURCE : GOOGLE

harini dah masuk hari ke 5 kita berpuasa. rasa sekejap je kan? kat wall FB dah banyak share lagu raya (dari sebelum puasa lagi). sekarang lagu lagu raya baru banyak kat youtube tu hahaha tapi kan, sha suka lagu raya yang lama lama sebab memang menusuk dihati kecilku hehe. jom kita usha lagu raya baru jeng jeng jeng

1. Kristal - Raya Yang Ku Cinta



2. Saleem - Cinta Di Hari Raya



3. Asfan Shah - Semua Tentang Raya



4. Sufian Suhaimi - Kasih Lebaran


5. Aiman Tino - Lara Dalam Kerinduan


6. Khalifah - Assalamualaikum Lebaran


7. Atmosfera - Berakhir Ramadhan


8.  Harry ft. Sheryl Shazwanie - Esok Hari Raya


9. Ezad Lazim - Demi Lebaran



10. Permata - Raya Yang Dulu



11. Terima Kasih - Aizat Amdan & Faizal Tahir


12. Bangsoda - Rasa Rendang Ini


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sha listkan lagu yang sha pernah dengar jelah hehe dan antara semua ni sha paling suka yang berakhir ramadan hehe. korang suka yang mana? :D


1 comment: