Tuesday, 25 April 2017

# personal # random

nak jugak hahaha!


Assalamualaikum!


pernah tengok tak orang upload benda ni? hahaha so harini sha pun nak join jugak la benda ni hahaha tapi gambar yang 2010 takdak hahaha so kita guna yang 2011? alaaa kira oklah tu. so lets start!

2011


hahahaha tak jelas pulak tapi gambar ni ja yang ada adoilah dulu manalah duk selfie apa semua ni hahahaahhaah

2014



cerita untuk gambar ni adalah lepas spm sha kena demam campak sebab tu muka jadi macam ni hahahaha malu weh tengok muka dulu dulu 

2017



ni sebab cahaya lampu yang buat gambar jadi cerah hahaha masalahnya ni ja gambar yg ok dan sha memang selalu ambik gambar depan lampu barulah gambar catntik haha gambar jelah cantik, tua dia tak jugak sob sob


haah dulu biasalah hitam comot, yelah takdak duit weh nak menyegak hahaha sekarang dah kerja alhamdulillah lah boleh la nak hilang parut semua tapi putih tu takpenting sgt yang penting kulit sihat hiks ♥




9 comments:

  1. Wahhhh makin cun lah! hehehe. Setuju dengan sha, putih tu tak penting asalkan kulit sihat, perangai elok, adab terjaga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mungkin faktor camera sama kot syed :p sokong 1000% kata syed hehe

      Delete
  2. Hi Sha..

    Setuju sangat, yang penting kulit sihat. Yang lain2 tu bisa diatur nanti,haha.

    ReplyDelete
  3. hehe, ramai betul orang buat challenge ni, nak buat tapii malu weh nak taruk muke lama hahaha,

    ReplyDelete
  4. Macam nak terjebak juga buat challenge ni 😂

    ReplyDelete