Sunday, 29 January 2017

# personal # random

suka makan dan post gambar kat ig??


Assalamualaikum dan selamat petang o/



nak share sikit lah tabiat buruk aku yang suka share gambar makanan yang aku makan kat instagram :p kadang kadang bukan nak menunjuk pun apa aku makan, cuma kadang kadang rasa syok nak upload (kadang kadang tu boleh promosi tempat tu jugak tau) hahahaha tapi selalu jugak la kena tegur. eee duk post gambar makanan ja. kat feed ig tu memang banyak makanan lah dari selfie :p lagipun makanan yang aku makan tu semua harga bawah RM20.00 bukannya makan makanan mahal pun. tu pun nak bising daripada hampa duk upload gambar dengan pakwe tu *mata ke atas*  ni ha feed ig aku



tapi kadang kadang bila stalk diri sendiri kat ig pun rasa lapar :p mungkin sebab tu kot orang marah hahahaha sorry :3 kat bawah nak belanja gambar serta harga siapa tak kuat jangan usha hehehehehe

RM 4.00 
RM 4.00



RM 13.90 kot? hahahahaha
RM 3.00

RM 4.00
RM 5.00

FREE :p
FREE :p

RM 5.00
RM 11.90

RM 5.00 *tak termasuk air*
RM 13.90

RM 4.00


terliur tak ? :p berpatutan kan? hahahahaha kan dah cakap mesti bawah RM 20.00. sampai sini jelah nak share benda apa aku suka makan hehehehe bye o/




4 comments:

  1. Upload gambar makan salah, selfie salah. Haha. Upload gambar org yg marah tue je lah. Hehe

    ReplyDelete
  2. kalau nak puaskan hati semua orang, sampai bila2 pun dorang takkan puas. buat dono je.hihiks :D

    ReplyDelete
  3. memang betul-2 buat terliur ni gulp gulp

    ReplyDelete
  4. patutla..sy pun dh terliuq nie haa..haha

    ReplyDelete