Assalamualaikum!

LYNNITY - LET THE FARM BE YOUR PHARMACY | Pada masa ini, kita sedia maklum semua orang amat mementingkan kesihatan ; terutamanya kesihatan dalaman. kita juga tahu bahawa, pada masa sekarang, pelbagai jenis jenama dan produk terdapat di pasaran. pada hari ini, sha ingin memperkenalkan mengenai LYNNITY - LET THE FARM BE YOUR PHARMACY

Lynnity (Jom Jadikan Ladang Sebagai Farmasi Anda).Bermula dengan mempercayai bahawa tumbuhan adalah cara terbaik untuk menyokong kesihatan yang mampu mencari hasil kekayaan dengan ‘super foods’ dan menyokong kami untuk berkongsi dengan orang ramai. Semangat keusahawanan dan misi untuk mengubah kehidupan rakyat masih menjadi petunjuk dengan segala yang kita lakukan hari ini. Lynnity (Jom Jadikan Ladang Sebagai Farmasi Anda) terus meyokong sempadan inovasi dalam apa yang telah menjadi pasarancepat berubah walaupun budaya korporat yang dinamik.

Di Lynnity, terdapat pelbagai jenis produk yang berasaskan tumbuhan untuk kegunaan semua jenis peringkat umur. Antara produk yang terdapat di Lynnity adalah ; Botanic Superfood , Botanic Juice , Botanic Health , Specialty Coffee - Eurycoma Longifolia ,Specialty Coffee: Instant Black Coffee dan Lynnity Relief (Pure Therapeutic-Grade Essential Oil ). 

Botanic Health (Citrus) - Bone & Joint Health | Cardiovascular Health | Cholesterol Management | Energy


Pada masa kebanyakkan orang mengalami sakit sakit sendi, kolestrol yang tidak terjaga dan kekurangan tenaga tanpa mengira umur, sedangkan pada masa dahulu kebiasaanya hanya orang yang berumur sahaja yang mengalami sakit sendi dan sebagainya. Dengan adanya Botanic Health ini, pengamal supplement ini dapat mengatasi masalah masalah tersebut. Botanic Health mengandungi bahan-bahan yang unik untuk melindungi tisu rawan, meningkatkan kepadatan tulang dan menambah mobiliti. Pengambilan intipati rutin boleh memberi manfaat kepada tulang dan sendi kita serta membantu kita untuk mencegah osteoporosis. Botanic Health adalah sel pelbagai mineral bahan-bahan revolusioner, stem semula jadi dan sesuai untuk pemakan sayur-sayuran. Ia terbukti secara klinikal untuk meningkatkan kesihatan tulang dan sendi, formulasi unik ini membolehkan anda untuk menikmati kehidupan mudah alih.


Botanic Health ini diperbuat daripada bahan bahan semulajadi yang mempunyai pelbagai jenis kebaikan dan khasiat yang tersendiri.


berikut adalah manfaat - manfaat yang akan diperoleh apabila menggunakan Botanic Health. Botanic Health berkesan &dipercayai menjadi pilihan penggunanya!



Lynnity Relief (Pure Therapeutic-Grade Essential Oil )


Lynnity Relief adalah salah satu produk yang wajib dimiliki disetiap rumah kerana Lynnity relief ini sesuai untuk kegunaan seisi keluarga dan seisi rumah. Lynnity Relief sangat baik untuk membantu menenangkan ketidakselesaan kecil, dan boleh digunakan di mana anda memerlukan Lynnity Relief. Lynnity Relief Roll-on minyak penting adalah campuran eksklusif minyak penting tulen yang digubal untuk digunakan kerana memiliki bau yang menyegarkan, memberi tenaga dan melegakan dengan mudah untuk dahi, bahu dan leher, bila-bila masa, di mana sahaja yang diperlukan!


Bahan - bahan yang digunakan didalam Lynnity Relief ini sangat membantu penggunanya supaya mendapat terapi dan dapat menghilangkan stress walau dimanapun kita berada. dibawah ini saya senaraikan kebaikan / manfaat Lynnity Relief ini untuk seisi keluarga.




Anda boleh menggunakan Lynnity Relief ini dimana mana shaja, dengan saiznya yang kecil dapat membantu memudahkan anda untuk membawanya kemana mana sahaja dan dapat menggunakannya bila bila masa diperlukan.




Untuk keterangan lanjut :-

Website : http://lynnity.com
Facebook : https://www.facebook.com/lynnity.botanic/
Instagram : https://instagram.com/lynnityhealth