MnM HOME WHIMSICAL HOUSES - shfyqhazhr

Monday, 3 July 2017

MnM HOME WHIMSICAL HOUSES


Assalamualaikum.

Semalam sha duk scroll feed FB ada jumpa ni ;-

Ada Rumah Senget, Rumah Terbalik Dan Rumah Hobbit!!!












uish bestnya! taksangka pulak Kedah ada tempat macam ni hahaha. dengar cerita tiket masuk sini RM10 je, memang oklah kan. sha ni duk tunggu kawan kawan semua cuti, baru nakpi. bulan 12 nanti kot hahahaha. so sesiapa yang tertanya tanya tempat ni kat mana ;-

Lot 4424, Lorong Masjid
Kampung Changkat Setol
Kg Changkat Setol
06010 Changlun, Kedah
WhatsApp : 019 4488197


3 comments:

  1. Balik uum nanti boleh la singgah sini haha

    ReplyDelete
  2. wow kat Kedah pun ada da benda2 macam ni.. terbaik.. pening kepala semua terbalik hehe..

    ReplyDelete
  3. Nanti kalau nak pi Kedah, one of wishlist tempat kena pergi ni.

    ReplyDelete