Wednesday, 12 July 2017

# giveaway

Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway!

Assalamualaikum

tamat  27 Julai 2017

semua hadiah hadiah preowned dari Mek Zumbie ni semua elok elok kot T___T tapi disebabkan disuruh pilih dua je hahaha sha paling teringin headphone dengan beg dari zalora tu. sha ni jenis suka dengar lagu, tengok kdrama hahaha mestilah perlukan earphone/headphone kan? skrg ada earphone je, tu pun asyik kena tukar je hahaha T_T kalau dapat headphone tu memang bestlah layan korea lepas ni :p kalau beg tu pulak sebab sha sekarang memang gila dengan beg! tak kisahlah beg macam mana pun semua nampak gerammm je, rasa nak beli semua hehehe. 

10 comments:

  1. Goodluck ! Rasa nak beli smeuaaa kan, ahhaa~
    sinngggahhh jomm
    http://nonasani.blogspot.my/2017/07/mek-zumbies-july-preowned-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. memang syok tengok drama korea dengan earphone/headphone. Hii. Good luck Sha! =)

    ReplyDelete
  3. haha gila dengan beg ok. ada plak macam tu huhuhu. Good luck tau! :)

    ReplyDelete
  4. Wah, bestnya...hmmm sempat lagi nak join ni. salam ziarah dari:
    https://thebeautyofsplendid.blogspot.my

    ReplyDelete
  5. Singgah sini :)

    Semoga berjaya (:

    https://akukaudansesuatu.blogspot.my/2017/07/mek-zumbies-july-preowned-giveaway.html

    ReplyDelete