LIRIK TAK TAHU MALU | ATMOSFERA - shfyqhazhr

Monday, 31 July 2017

LIRIK TAK TAHU MALU | ATMOSFERA



Performed by : Atmosfera
Composer & Lyricist : Hezron Rayner
Arrangement : Harry Khalifah
Producer : Bratt Bob
Publisher : Rusa Marketing Sdn Bhd

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lirik :

pernah kau berjanji waktu kau mesej
sungguh ku percaya dengan kata katamu
tapi dibelakang kau tipu tipu aku
sakitnya hatiku air mataku jatuh

ku online facebook ku
ku update status baru
change my relationship
macam yang dulu dulu

jangan kau merayu
kerna aku tak mahu
hey dasar mukamu
memang tak tahu malu

kamu tak tahu malu
suka suka saja kau buat begitu
kau pernah berjanji pada diri ini
setia menanti walau apapun yang akan terjadi

dengarkanlah lagu ku
dengarkanlah kisah ku
tak terlalu happy tak terlalu sedih
ini bukan dongeng memang benar tentang kisah nyataku

pernah kau berjanji waktu kau mesej
sungguh ku percaya dengan kata katamu
tapi dibelakang kau tipu tipu aku
sakitnya hatiku air mataku jatuh

ku online facebook ku
ku update status baru
change my relationship
macam yang dulu dulu

jangan kau merayu
kerna aku tak mahu
hey dasar mukamu
memang tak tahu malu

kamu tak tahu malu
suka suka saja kau buat begitu
kau pernah berjanji pada diri ini
setia menanti walau apapun yang akan terjadi

dengarkanlah lagu ku
dengarkanlah kisah ku
tak terlalu happy tak terlalu sedih
ini bukan dongeng memang benar tentang kisah nyataku

oh kasih mengapa kau berjanji tetapi akhirnya kau mungkiri
oh kasih mengapa kau berjanji tetapi akhirnya kau mungkiri

kamu tak tahu malu
suka suka saja kau buat begitu
kau pernah berjanji pada diri ini
setia menanti walau apapun yang akan terjadi

dengarkanlah lagu ku
dengarkanlah kisah ku
tak terlalu happy tak terlalu sedih
ini bukan dongeng memang benar tentang kisah nyataku

oh kasih mengapa kau berjanji tetapi akhirnya kau mungkiri

9 comments:

  1. dari segmen Senarai URL Blog #31
    https://marblemomo.blogspot.com/
    singgah sini

    ReplyDelete
  2. hehe pestime dengar lagu ni..

    ReplyDelete
  3. sempoi lirik dia. memang favourite la atmosfera ni

    ReplyDelete
  4. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our
    community. Your website provided us with valuable info to work
    on. You've done a formidable job and our whole community will be thankful to you.

    ReplyDelete
  5. I would like to thank you for the efforts you have put in penning this blog.

    I'm hoping to check out the same high-grade blog posts from you in the future as well.
    In truth, your creative writing abilities has
    inspired me to get my own website now ;)

    ReplyDelete
  6. best lagu ni.. ayat yang mudah difahami.Tapi mendalamaksudnya

    ReplyDelete
  7. Zumal suka lagu ni dan rasa macam nak nyanyi je kat seseorang...

    ReplyDelete